Dagens fråga: Spontan trip till LA vs Camping?

Så denna dag flög förbi. De L och M började skolan idag, S börjar inte fören på fredag. Så jag och S tog bart till Berkley för att fixa mitt social security number. Hörde nämligen att det gick snabbt där och mycket riktigt, in ut på mindre en 15 min. Jag får det om 5-10 dagar!
Sen åkte vi hem åt lunch, hämta L och M, gjorde lite läxo,r läste lite  och spelade lite spel. Sen kom mina värdföräldrar hem, vi åkte och åt lite sushi sen var det dags att träffa tjejerna på starbucks.
Jag blev då erbjuden att bila med dem till LA denna helg, eftersom det är Labor day på måndag så är det långhelg! Men jag här även blivit erbjuden att följa med min värdfamilj att kampa. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Kampa med familjen är ett bra sätt att conecta lite mer, och jag gillar faktiskt att kampa! Men LA med en grupp trevliga tjejer och en sådan lätt och billig chans, kanske inte kommer igen. Kluvad!
Vad ska jag ta, LA eller Kampa?
Kram
Sandra

Kommentarer
Postat av: Tess - Au Pair i San Francisco

LA!! åå vad härligt! Vill också!!!

2011-08-31 @ 06:33:54
URL: http://tessusa.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0