Skola, jobb och drömmar!

Man känner att det är vår och om det inte är för den underbara värmen, så är det för allt som är på gång!
Skolan är det inte speciellt lungt i just nu, har satt upp som mål att allt ska vara inlämnat nästa vecka så jag ska slippa stressa. Jag hoppas att min planering håller så att jag kan njuta av maj månad. Det är sjukt hur tiden bara försvinner. På lördag så är det valborg och det betyder beppe här i Nyköping. Det är en liten student tratition vi har då man sätter på sig en beppemössa (vit fiskemössa) umgås med klassen sen sammlas alla studenter på stan skriver på varandras mösser och efter det är det vandring till valborgs brasan. (Sen är det saft i stora lass) Det kommer bli jätte kul!
Dock så förstör valborg min försök att få klart allt i skolan, men det får man ta!
Fick ett glatt besked i posten, eller jag viste redan om det. Jag fick i alla fall mitt anställnings avtal så jag kan äntligen få lite pengar att leva på i sommar. Men självklart så kommer lite hamna på sparkontot så man kan ha lite att leva på i USA, blir att leva snålt i sommar, men det blir nog inga problem...eller?
Ne nu verkar det som det bara är ett papper att fylla i från argenturen, hade missat det. Ska bara skriva på att jag förstår att jag ska betala och att jag inte kommer få någon bonus när jag slutar. Sen borde allt var klart. Äntligen!
Kramis
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0