Jaha...

Det är snart första maj! Första MAJ! Det är helt sjukt vad tiden flyger förbi. Det är nästan så att man önskar att man hade lite extra tid i bakfickan. Men tyvärr så hade jag inte det kollade nyss.
Det känns bra att min hög av skolarbeten börjar minska men jag väntar bara på att någon megastor uppgift ska komma ner dimpande på bordet. Håller tummarna att så inte är fallet.
Men allt är nästan klart för studenten i alla fall. Har bara skor till balkläningen kvar sen är det förstås skicka ut inbjudan, men det skulle vara lättare om man kunde få tiderna från skolan, men det lär ta sin tid.
Jag ska nu ge mig på yttligare ett arbete och se hur det går, har lite sömnbrist. Men det är bara att bita ihop!

Tänkte bjuda på mig som en liten knatt

Tänkte bjuda på en bild på mig som en liten knatt

Kommentarer
Postat av: Aurora

HAHA AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw <3<3<3<3<3

2011-04-28 @ 18:46:17
URL: http://mayblomman.wordpress.com
Postat av: Sandra Svarar:

Hehe visst var jag söt som ung :P

2011-04-28 @ 19:28:26
URL: http://vadsagersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0